مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا به یوونتوس وابسته است ، امیدوارم تصمیم درستی بگیرد

پوگبا به یوونتوس وابسته است ، امیدوارم تصمیم درستی بگیرد

مهدی بن عطیه مدافع جدید یوونتوس که به همراه سایر اعضای تیم در ملبورن به سر می برد، در مصاحبه با توتواسپورت تاکید کرد که پوگبا به یوونتوس وابسته است، پوگبا شدیدا به منچستریونایتد لینک شده است:

 

پل دوست من است، علی رغم تمام صحبت هایی که پیرامون رفتن او هرسال وجود دارد، او به این باشگاه بسیار وابسته است. نمی دانم آیا می رود و یا نه اما امیدواریم بماند. او بازیکن فوق العاده ای است، او می تواند در لیگ قهرمانان به ما کمک کند. اگر باشگاه تصمیم گرفت او را بفروشد و او هم می خواهد از اینجا برود، برایش آرزوی موفقیت دارم. تنها می توانم امیدوار باشم که پل تصمیم درستی بگیرد.

 

یوونتوس هرگز عزم راسخش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را پنهان نکرده است و بن عطیه اعتقاد دارد این هدف واقع گرایانه است:

 

یوونتوس از قبل هم قوی بود و برای کسب این جام خودش را مجهز کرده بود، آنقدر که دو فصل پیش به فینال رسیدند و سال قبل مستحق حذف شدن در مرحله ی یک چهارم نهایی بود. با دوستم میره (میرالم پیانیچ) این تیم می تواند قوی تر از این هم باشد. من او را از زمانی که در رم بودم می شناختم، اما فقط او نیست، من با همه صمیمی هستم. خوشحالم که آسامو را بعد از دورانی که در اودینزه داشتیم اینجا پیدا کرده ام و این مورد در باره ی پریرا هم صدق می کند. میره به من گفت که مطمئن نبوده که من به یووه بیایم، چرا که پیشنهادات زیادی داشتم و هروقت که او به من زنگ می زد نمی توانستم بگویم چیزی را امضا کرده ام. اما من به این موضوع فکر می کردم و یوونتوس هم به من علاقه داشت، برای او هم خوشحالم و امیدوارم فصل فوق العاده ای داشته باشد.

 

سپس این مدافع مراکشی در بخش پایانی صحبت هایش در مورد خرید جدید یوونتوس مارکو پیاتسا و همچنین آمدن احتمالی هیگواین نظر داد:

 

آنها هر دو بازیکنان ارزشمندی هستند، یکی جوان و مستعد است و دیگری تا همین الان هم کارهای فوق العاده ای در دوران حرفه ایش کرده است. آلگری گفته است: اگر باشگاه او را می خواهد و او هم برای آمدن تمایل دارد، استقبال می شود و می تواند برای پیروزی به ما کمک کند. با این همه، نباید فکر کنیم که انگار از همین الان قهرمان ایتالیا شده ایم و مسیرمان ساده است، چنین چیزی نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: